Jooh, tänään on tosiaan CapsLock päivä ;D Mut se ei tarkota, et KAIKKI pitäs kirjottaa capsilla ;D
Ei sitä Erkkikää jaksa lukee... Eikä Lymi kirjottaa.

Mut öööh... Jooh. On ollu täs pitkä päivitystauko, ku ollu kaikkee paskaa taas -__-
Eli siis oon keskeyttäny koulun loppu kevääks, ku en vaan pysty oleen siel.


Mulla ei niinku kulje ajatus yhtään nyt c....c Yritän opetella olemaan ilman noita hymiöitä, ku kaikki sanoo, et ne on ä r s y t t ä v i ä D'':
Sori ku oon oma itteni D< Mut ehk vois jatkaa tätä ''ei hymiötä jokaisen lauseen loppuun'' -juttua...

Oon täs niinku värjänny hiukset, gallerias on muutama kuva. Nää on tälläset punapinkkililat.. Riippuu mis valos kattoo ja kui puhtaat hiukset on...
Lisäks oon shoppaillu, kattonu leffoja ja ladannu niitä ja ummm.. kattonu Tanelia! Siis se tyyppi joka nukkuu tän kuun teltas.
Löytyy Facebookistaki, jos joku haluu linkin, ni voin laittaa :''D Se on iiihana tyyppi ja mä tykkään tuijata sitä ja sen kavereit.
Eile illalla en kyl kerenny kattoon, ku olin niiiiiin väsy et ei tuu kesää kyl..Pitäs varmaa ettii töitä, et sais ne kuuluisat päivärytmin ja unirytmin takas ol...lo (<-- heinäsirkka)

Öööm pitäs ettiä kamera, ni vois ottaa uuusia kuvia (kamera ollu hukas pari päivää ja alan huolestua..). Mul on alahuuli pikkasen kipee, ku on 'snakebitet' (feikiiit) aina välillä siin..
Oon tylsä ja emo ja plaaplaa mut mulle kuulemma sopii o....o'' Kattokaa ite ja kertokaa mielipiteenne, jos joku tänne jopa eksyy o...o

 

Mut Lymi kuittaa ja lähtee syömään&etiin kameraa ♥♥