Menin tos joku aika si käymään pikku siskon kans ostarilla. Tahtoin jotai hyvää + piti viedä yks kirje postiin ~
Ulkona tietty sato vettä... Ihan mun tuuria..Aina ku lähen randomisti käymää kaupassa, ni sataa vettä/lunta...


Noh, päästiin ekaan risteykseen, si mun suusta pääsee ''Voieivittu. Ei tänään...'' Mun stalkkeri ja sen pikku kamelit käveli meitä päi -__-''
Tää stalkkeri asuu oikeesti eri pääs Kaketsua, mut sen kameli on varmaa 'meiän' päästä kotosin..
Se si alko huuteleen "Hei tyttö. Hei sinä jonka laukun lukee ''become one''!!! Oisko sulla tupakkaaa?" Mun pikku sisko oli et WTF? Tupakkaa..?
En si jaksanu alkaa jutskaa tän stalkkerin kaa, ni käveltiin vaa pois.. Ne ei si onneks jaksaneet seurata meitä, vaan jäivät nuolemaan näppejään sateeseen ;DD

Vietiin si se mun kirje postiin ja ostettiin vähä namia :3 Mulle Suffeli Puff Snacks -pussi ja mun sisko osti kaks Sucklaata <3
Kotia mentiin si eri reittiä, koska mä en haluu et se stalkkeri saa tietää, mis mä asun.
Jos se ei oi musta, ni oisin jo varmaan hakkauttanu sen :/ En haluu rasistin leimaa, ku kerta kutsutaan jo huoraksi ja emoksi D:

Mut jooh, ei kait täs muuta. Porukat ei oo kotona viel pariin tuntiin, ni vois kait ottaa kuvii, ku löysin ton kameranki ^o^

 

Lymi ♥