Jooh, aattelin tähän perään edelleenki aikaa tappaakseni kertoo jotai mun entisestä rakkaudesta Sims 2 peliin~

Me saatiin Sims 2 jo kaaauan sitte. Meil oli kans osa Sims 1stä ja saatettiin pelata Simssii aamusta iltaan.
Nykyää ollaan niin kauheita lapsia, että ei jakseta pelata, enkä tiä et toimiiks Sims mun koneella nyt .__.''

Täs on pari kuvaa, mitä mun Sims 2 ajoilta on säästyny ^^. Kertokaa mitä tykkäätte ;D

Toi oli mun lemppari talo :/ Metästin jonku 4 tuntia noita ikkunoita, jotta saisin nuo seinät tollee hienoks...
Tekemiseen kului ikkunoiden löytämisen jälkee umm.. 3 tuntia? Siis ku lasketaa sisustus ja kaikki siihe.. Se oli hieno talo.

~~

Tää oli eka kerta, ku ikinä näin yhenkään simin pesevän ikkunoita o...o'''

Oli aika järkytys, menin si kysyyn jostai päi nettiä, et onks tää normaalia x''D
Sanoivat, että mun mies on liian siisti ;____;

~~

Tää perhe oli viimenen, minkä tein, ennenku mun kone teki temput...
Kaikki paitsi ton isukin vaatteet ja hiukset on ladattuja ;___;
Sii on siis vasemmalta oikeelle; isukki, poika, tytär ja äiti... Ton tytön hiukset on niiiin ihanat..
Halusin itelle tollaset, ku oli viel lyhyet hiukset...

~~

Siinä lyhyt katsaus mun viimesiin säilyneisiin muistohi siitä ajasta, ku oli viel Vista ja Sims 2 pyöri <3
XPn aikaan mun oli Sims 1, mut sen kuvat katos ku poistin sen .__.
Pitää tutkia, et saisko asennettuu tähän seiskaan ton Sims 2sen... Ois kiva pelata <3

 

Lymi ♥