Plaa. Ollu taas kauheet teinikriisit mulla.. Anteeks, en jaksa kirjottaa Galleriaan ni kirjotan tänne x''D

Noh, isä tuli toissailtana kysyyn, et haluunks mä rahat tilille heti vai vasta ku meen Jyväskylään..
Oon ollu peeaa täs kaks kuukautta, joten ois se kiva saada Ne rahat nyt, et sais ostaa _jotain_ uutta..
Mutjooh. Tänään isä pyys mua mukaan, ku lähti ostaan Gigantista lisää niit Soda Stream makulitkui, ku mä oon ryypänny limukkaa tääl D;


Ni siel si kierreltiin tapamme mukaan ja si se ehotti, et saisin ne rahat mun tilille vasta si syksyl..
Siis mitä hittoa? Eiks mulla oo oikeus saada rahoja, jotka mulle kuuluu?
Jos ne on porukoiden tilillä, ni ne katoaa Ruotsiin tai johonki muualle D< Tää on niiiin nähty! LYMI TAHTOO LYMIN RAHAT KIITOS.

Mun isä on muutenki mulle velkaa.. Se osti keväällä mun DS pelikoneen ja sillä on siitä edelleen maksamatta 30e <.....<'''
Se lupaa maksaa ja si tadaa, Suni keksii pyytää uutta DS peliä.. Pelin hinta; 33e + postikulut.. Voitte varmaa uskoo, et ärsyttää!


Mun äiti ei haluu ostaa mulle vaatteita, eikä isä maksaa es velkojaan... Tää ei oo reiluu, ei vittu oo reiluu!!!
Mulla on vittu masennus, siskoilla on kaikki ok.. Silti mä oon se joka jää ilman.. En vittu jaksais alkaa tapella tästä porukoiden kans..
Ne vaa alkais vinee, et ku mä sain äitin pöytäkoneen näytön ja plaaplaaplaa!

Mä niiiiiiin tahtoisin ne mun 600e, et saisin palkita itseni, että en oo tullu hulluksi tääl..
Saisin lähtä jonku kaverin kans johonki, shoppailla ja nauttia elämästä, ilman et tarttee miettii, et onks rahaa syödä tai jotai..

Mä oon kiltisti kotona, siivoan ja teen kotitöitä.. Laitan noitten koneet kuntoon, en kiroile tai käyttäydy tyhmästi ku on vieraita..
...mut silti, nuo kaks taino kolme kiittämätöntä, huonosti käyttäytyvää, kakaraa, saa enempi ku minä...
Ihan ku mä en ois olemassa.. Vituttaa niinku... Mä oon eläny henkises helvetis joulukuusta asti.. Tää on niiiiiiiiiiiin helvetin reiluu..

Mä en jaksa tätä vitun pelleilyä, heti ku äitillä on seuraava vapaapäivä ja isä on kotona samaan aikaan, meen puhuun tästä..
Mullaki on oikeus saada se, mitä mä haluun ja mitä mulle kuuluu.

Kiitos ja moi.
~Lymi